[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Srpen 2 19:14:32 CEST 2015

Zdar, mohol by niekto znalejší zodpovedať otázku, čo tu dal tuším Jirka, že čo nového užívateľovi tie desiatky prinášajú?
Možno ma budete mať, alebo už máte za blázna, no od win95/98 som nezaznamenal zo strany výrobcu teda Microsoftu nič, čo by môj život s počítačom nejak zlepšilo oproti zmieneným win9.xx Nenmám tu samozrejme na mysli mnohé skvelé výrobky tretích strán, ktoré na starých systémoch pochopiteľne nepobežia a na stranu druhú je z nich plynúci osoh tak veľký, že sa kôli tomu oddá držať na stroji nový os. Snáď okrem vyhľadávacieho políčka v ponuke štart a možnosti pracovať s väčšími súbormi, ako 4 gb mi nič nenapadá, usb rozhranie sa dalo rozbehať i na win95, možno natívna podpora wifi a modrého zubu, ale to už sme zase u výrobkov tretích strán.... Takže smiem vedieť, čo tie nové a nové systémi vlastne prinášajú? - Laco
Ps: ribbony nemôžem vystáť a môj primárny systém Ios z času na čas niečo osožného prinesie, hoc ani tu sa výrobca neide pretrhnúť.

Dňa 2.8.2015, o 9:06, Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com> napísal: