[Fanda] Obrovská složka Windows

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Neděle Srpen 2 18:51:54 CEST 2015

Ahojte,
takže ještě pár podrobností.
jedná se o Windows 7, ne Windows 8.
Na složku WinSX se podívám, už jsem o ní někde četl.
Hybernaci i body obnovy jsem vypnul.
A tuším Luboš tu pracoval s virtuálními disky... problém je v tom, že ta
složka má opravdu 29 Gb, když se na ni podívám z toho virtuálního
systému, takže optimalizace virtuálního disku moc nepomůže.
Defragmentaci bych udělat mohl, ale mám tak málo volného místa, že je to
podle mě nesmysl.
Jo a nový stroj si fakt kupovat nechci, ten můj my docela stačí :-D
Vojta