[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Neděle Srpen 2 18:42:33 CEST 2015

Tak já bych tak jako netvrdil co kdo zkoušel a nezkoušel, protože kdybyste býval pozorněji četl konferenci, tak o testování W10 víte více. Toť k tomu druhému.

A k tomu prvnímu, no problémem je, že W10 používají občas dosti nestandardní prvky, což dělají třeba na přihlašovací obrazovce, či na obrazovce zřízení účtu (což zamrzí). A otázkou je, jestli s tím bude problém či ne.

Jo a k WM jsem psal o W8.1, ne o W8. Věřte nebo ne, ale v pár věcech se to chová jako úplně jiný systém - bohužel.

Michal
(2015-08-02 15:05)