[Fanda] Obrovská složka Windows

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Srpen 2 17:53:53 CEST 2015

Zdravím,

Kde ale berete jistotu, že složka nenaroste stejně? To je rada jako když
mám špinavé tričko, tak místo vyprání ho zahodit, a koupit tričko nové.

Jinak co já dělám každých pár měsíců, a co žádný program nedělá, je
promáznout logovací soubory Windows následujícím příkazem. Ty, které systém
nepustí, se nesmažou. Uvolní se mě tím ale jen zhruba půl giga, takže taky
nic moc.
del 'windir'\*.log /a /s /q /f
Jinak na restore pointy jste taky mysleli, ne? Ono jde vyčlenit jen určitou
část v definování objemu dat, kterou lze zaplňovat restore pointy, a která
se nesmí přesáhnout, takže se nekumuluje hromada restore pointů najednou.
vssadmin resize shadowstorage /for=c: /on=c: /maxsize=2gb

2gb samozřejmě přepsat na cokoli.

Vítek