[Fanda] Obrovská složka Windows

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Neděle Srpen 2 17:39:52 CEST 2015

Dobrý den;
Ja bych udělal tu nejjednodušší operaci, kterou lze udělat a to:
Jakmile se vám uvolní nějaké finančni prostředky, které nebudete tolik
postrádat, kupte si nový stroj, tam budete mít Win 10 a NVDA je k tomu
zadarmo no a pak už můžete virtuálně zkoušet do úplného zešílení.
Píši asi stupidity, ale jsem dělnické profese a tak myslím především
prakticky, nechtěl jsem vás tím naštvat ale na nic lepšího jsem nepřišel.
Lebeda