[Fanda] Obrovská složka Windows

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Neděle Srpen 2 17:03:51 CEST 2015

Zdar.
Já jsem na tom s Win8.1 x64 na noťasu dost podobně a to tam žádný
virtualizace
neprovozuju. Složka Windows má přes 30 GB.
Kompletní  céčko s XP na stoláku, kterej mam jako primární zabírá 19 GB.
taky budu rád za radu.
Tom

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Polášek" <krecoun na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 02, 2015 4:52 PM
Subject: [Fanda] Obrovská složka Windows

Ahojte,
dovolte mi popsat svou situaci. Na svém notebooku provozuju několik
virtuálních strojů. Jeden z nich je můj stroj s Windows 7, který tam mám
kvůli matematice, hrám a experimentům s Windowsy.
Bohužel na mém SSD není zrovna moc místa a mám tam ještě několik dalších
strojů, které tam musím mít.
Proto se snažím držet velikosti disků virtuálních strojů na minimu.
Ty Windowsy už tam nějaký ten rok jsou. Děsí mě, když vidím, že z 35 gB
29 gB zabírá složka C:\windows.
Není nějaký způsob, jak tu složku zmenšit? Použil jsem Ccleaner,
vyčištění disku, vypnul jsem body obnovy a víc mě nenapadá.
Předpokládám, že čistá instalace by to nevyřešila, protože by se všechny
aktualizace dotahaly znova.
Pro představu, na mém linuxovém systému zabírá složka /usr, která
vlastně obsahuje veškerý nainstalovaný software asi 12 gB. Tož kde to jsme?
Mějte se,
Vojta