[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Neděle Srpen 2 15:05:40 CEST 2015

Zdravím,
nechápu, v čem jste měl problém Winmonitor rozběhat v osmičkách, verze
2.2.0 jede úplně v pohodě a jela tam už verze tuším 2.10, samozřejmě
chvíli po vydání samotného systému, kdy došlo k nějaké úpravě. Ale v
podstatě i vzhledem k tomu, že o Winmonitoru desítky nepsaly žádnou
nekompatibilitu, neviděl bych v tom problém. Pamatuji si, že tehdy v
sedmičkách Winmonitor taky oficiálně nefungoval, při tom až na
maličkosti se s ním pracovat dalo. Nic, asi nemá cenu se bavit o něčem,
co nikdo ještě nevyzkoušel, kromě Markova otestování Jawsu, já jakmile
budu moct vyzkoušet upgrade, zkusím a otestuju Winmonitor a dám sem vědět.
S pozdravem
Jiří Stojaník.