[Fanda] pošta na Seznamu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Srpen 2 14:00:36 CEST 2015

Zdravím,
pokud jste ji nevypínal, podívejte se do složky Hromadné resp.
Newsletters, vsadím boty, že tam ty e-maily z Komentovaných filmů budete
mít.
Já tu konferenci tedy neodebírám, ale tipl bych si, že Vám to Seznam
sází právě do této složky, je to nějaký jejich relativně nedávný
vynález, který má možná pro komerční sdělení smysl, ale jinak to může vadit.
Martin.