[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Neděle Srpen 2 13:51:38 CEST 2015

Dobrý den všem;
Myslím, že by bylo rozumné s přechodem na Win 10 tak půl roku počkat a pak
to stojí za seriozni diskusi, protože do té doby se ukáže, jakou spolupráci
vám, tedy nám, nabídnou placené odečítače, které jsou mezi zrakově
postiženými hojně využívány, protože, alespon dle mého, není nic horšíhok
než když při nějaké zásadní operaci počítač přestane mluvit, a člověk čeká
a čeká. Trochu jiné je to pro ty z nás, kteří mají takový zbytek zraku, že
když je nejhůře, přece ikdyž málo ale ukoukají. Prosím, abyste brali tento
názor jako člověka mírně pokročilého, který si je vědom možností, které
počítače nabízí, z druhé strany v určitých případech také odpírají,
nevybere si člověk dobře, nebo jde do něčeho tzv. po hlavě.
Dík za pochopení, Lebeda

>Michal Rada - konference braillnetmail na michalrada.cz
>1. 8. 2015 16:42
>
>No tak winmonitor na W10 těžko :-(
>NVDA funguje už dobře, Jaws až od nejnovější verze.
>A k nárokům na disk, to že ho neslyší neznamená, že nároky nejsou, je to
tak
>srovnatelné s osmičkami bez updatů.
>ppartyka <ppartyka na chello.cz> wrote:
>(2015-08-01 15:08)