[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Neděle Srpen 2 13:04:49 CEST 2015

No ja som zasa inde čítal že treba počkať mesiac dva tri, aby sa
odstránili napríklad aj takéto chyby, ktoré boli popísané v tomto článku
na technete.

Dňa 2. 8. 2015 o 9:06 Miloš Šmíd napísal(a):