[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 2 09:06:27 CEST 2015

Ahoj,
berte to jako humor, s nadsázkou, ale po přečtení tohoto článku
http://technet.idnes.cz/neuspesna-aktualizace-windows-10-dax-/software.aspx?c=A150730_123300_software_oma
jsem si řekl, tak už chápu, proč jsou ty Windows 10 zadarmo.
Miloš