[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Neděle Srpen 2 08:58:39 CEST 2015

pokud nemá vývoj, jako třeba u Dolphinu, bych moc nepočítal.

Tak na mail, ktorý som si musel registrovať kdesi kedysi dávno mi od
Dolphinu už týždeň chodia akési tipi / triky pre win10, škoda, že v
angl. jazyku, tak napríklad:
Tip #4. Windows 10 - Simulate a right-click
If you’re a screen reader user, in Windows 10 you can use the
application key or SHIFT + F10 to simulate a right-click and access more
menu options. This is useful for moving applications between multiple
desktops from the Windows task view, which is accessed by WINDOWS KEY +
TAB .
Windows 10 desktop. Screen reader? Shift plus F10 simulates a
right-click in Windows 10.
You can create new desktops by pressing CTRL + WINDOWS KEY + D
Read the SuperNova and Windows 10 FAQs
If you would like to change the format of your email to Plain Text then
please let us know.
You have been sent this email as a result of your subscription to our
Find Out First or Newsletter service.
We respect your privacy and if you no longer wish to be included in
these mailings
please reply to unsubscribe
Copyright 2015 Dolphin Computer Access Ltd.