[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Neděle Srpen 2 08:03:31 CEST 2015

Já si myslím, že obecně upgrade je volovina. U nových strojů je to něco jiného, tam nový systém na novém železe dává smysl. M

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?
Od: Martin Beran <jazzeman na seznam.cz>
Datum: 01.08.2015 23:18

Ahoj,
já asi také nepřejdu, pořád zvažuji pro a proti, je asi pravda, že by to
připadalo v úvahu jedině tehdy, kdyby člověk měl ještě jeden, v mém
případě třetí disk vyhrazen na druhý systém, pak DualBoot a možnost výběru.
Už jsem četl i docela radikální názor, který říkal vlastně něco v tom
smyslu, že desítky v podstatě nic moc nového nepřinášejí, jen nějaké ty
kosmetické změny a tak.
V mém případě se proti staví ještě starý braillský řádek, který už s
posledními verzemi Jawsu nechodí, protože už pro něj zkrátka nejsou
ovladače, takže to nechám až v budoucnu na novější stroj.
Právě Cortana je a nejspíše i bude v našich končinách pasé, takže
vlastně proč? Jejich Edge či dříve Spartan se asi také nemá šanci
ujmout, když to nedokázaly ani novější verze IE, takže asi spokojeně
zůstanu u sedmiček, které šlapou skvěle.
Jen mě zajímaly případné postřehy těch zvědavějších, proto jsem ten
thread začal.
Martin.