[Fanda] Fwd: SMS, zprávy a e-maily

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Srpen 1 20:42:48 CEST 2015

Z vlastnej skúsenosti: Internet banking Mbank je najhoršia stránka akú
som do teraz videl.
Jednoduché veci sa dajú spraviť cez mobilnú verziu stránky, tá je v
pohode. Ale veľký IB to je skrátka príšernosť. Informácie na stránke sú
absolútne neprehľadné a ovládanie stránky je na hranici ľudských
možností, to doslova.

Dňa 1. 8. 2015 o 19:59 Marek Durila napísal(a):