[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Seznam Email tiborniesner na seznam.cz
Sobota Srpen 1 20:14:09 CEST 2015

	Zdravím,
Chtěl jsem ještě zeptat, při instalaci z DVD je možné nainstalovat systém
Windows 10, aby ve Windows 10 byli všechny moje programy a data takové, jaké
byly ve Windows 7?
Díky za rady.
T.N.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jarek Krcmar
Sent: Saturday, August 01, 2015 5:03 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Zdravím,
Co se týče WinMonitoru a Windows 10, Marek Susčík psal v konferenci Oko, aby
uživatelé Winmonitoru neinstalovali Win 10, dokud v ACedesignu neprověří
kompatibilitu systému s WM.
Jarek

Dne 1.8.2015 v 16:42 Michal Rada - konference napsal(a):
> No tak winmonitor na W10 těžko :-(
>
> NVDA funguje už dobře, Jaws až od nejnovější verze.
>
> A k nárokům na disk, to že ho neslyší neznamená, že nároky nejsou, je to
tak srovnatelné s osmičkami bez updatů.

> ppartyka <ppartyka na chello.cz> wrote:
> (2015-08-01 15:08)

té nabídce všech aplikací, tam už to bylo trochu lepší.