[Fanda] Fwd: SMS, zprávy a e-maily

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Srpen 1 19:59:32 CEST 2015


Equabank je naprosto v poho.
Mbank no nevim přijde mi nepřehledná.
M D

Dne 19.07.2015 v 23:33 ppartyka napsal(a):
> Před nedávnem Era měnila web stránky internetového bankovnictví. Je to 
> již vyřešeno i pro naše odečítače anebo je přístupná pouze starší 
> verze stránek?
>
> Era poskytuje služby bankovnictví úplně zdarma pro handicapované anebo 
> je to jen na speciální požádání?
>
> Kdyby tato banka pamatovala na zrakové postižení, byla by to pozitivní 
> zpráva.
>
>
> P.S.: Pro mne je dobře přístupná Fio banka, ale i tu začínají zavádět 
> novou podobu web stránek a ty jsem už z hlediska odečítačů připomínal.
>
>
> P.P.
> ----- Original Message ----- From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
> To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Sent: Sunday, July 19, 2015 10:16 PM
> Subject: Re: [Fanda] Fwd: SMS, zprávy a e-maily
>
>
> Zdravím,
>
>
> Zde bych si dovolil důrazně nesouhlasit, protože my jsme měli tentýž
> problém akorát že přesně opačně, z České Spořitelny jsme přešli na 
> Poštovní
> spořitelnu resp. erasvet.
>
>
>
> Byl jsem celý víkend na cestách, proto se mě tu v neděli večer nechce
> vypisovat litanie dlouhosáhle a extenzivně, ale jen se omezím na
> konstatování, kdy jsme byli třikrát na pobočce hádat se, jak je možné, že
> se za příchozí a odchozí platbu inkasuje 7 KČ, jak je možné za vedení a
> správu účtu se inkasuje více než 50 KČ, čili každý měsíc pár příchozích a
> odchozích plateb vycházelo něco na 120 KČ, čili za rok banka ukradne přes
> 14 stovek. Prý to jinak nejde, ledaže bychom si dali u nich dva další
> produkty, kromě internetového spoření, což jsme měli, tak i nějaký 
> produkt
> např. úrazové připojištění, nebo další kartu, za kteoru by se muselo jako
> za druhou logicky platit, což jsme vypáčili taky po nějaké době, a 
> jinak to
> prostě nejde.
>
>
> Nyní máme účet u Poštovní spořitelny naprosto zdarma, ani halíř na vedení
> správu účtu, příchozí odchozí platby ani trvalé platby. Navíc Česká
> Spořitelna má velikou nevýhodu, že příchozí/odchozí platby prostě 
> jakékoli
> platby nechodí e-mailem, ledaže to tam jak pako musím vyplnit pokaždé u
> odchozí platby, ale příchozí bestak nechodí. Dost významný nedostatek, za
> SMS cvakat kačku pade, nebo kolik to mají, samozřejmě nehodlám.
>
>
>
> Jinak orientace na Erasvetu je intuitivní, bez nijaké větší chyby, mám na
> účet vázané ještě čtyři další různé spoření, červená konta, a žongluju 
> mezi
> všemi absolutně bez problémů.
>
>
>
> A jako poslední, při odstoupení ze smlouvy od České Spořky nám volali 
> hned
> druhý den v té 16 denní lhůtě, zda si to nechceme rozmyslet, že by 
> udělali
> gratis účet se smlouvou na 5 let, ale za 5 let se s nima zase handrkovat,
> ani náhodou.
>
>
>
>
> Tož to jsou mé zkušenosti s totální arogancí České Spořitelny, kdy nám 
> i do
> očí řekli, že u větších firem dělají účty zdarma pro větší obrat, ale asi
> kriplové s důchodem + něco navíc pro ně nejsou asi dostatečně atraktivní
> klientela. Tedy bych určitě varoval všechny, kteří dobrovolně nechtějí
> krmit nenažrané bankovní korporace, od České Spořky ruce pryč. Samozřejmě
> vemte si hypotéku, a hned budete bance uvázaní dluhem, který musíte 
> splatit,
> a tak vám třeba účet gratis udělají, ale jste zadlužení, nebo máte
> připoujištění atd. je to na delší debatu, která přesahuje rámec této
> konference, proto včas končím.
>
>
> ps: s mobily nevím, nepotřebuju obsluhovat banku v tramvaji, můžu počkat
> večer domů, nečiní mě to problém, tedy k tomu se jistě vyjádří jiní.
>
>
>
>
>
> Hezký den
> Vítek
>
>
>
> Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
> 19. 7. 2015 14:24
>
> Zdravím Pavle.
> Nevím jak je to teď, ale era měla dost mizerně udělané internetové
> bankovnictví a i ochota operátorů tam byla velice diskutabilní, takže
> nakonec přítelkyně přešla od ery k české spořce a je klid.
> Poštovku dle mě fakt nebrat. Nehledě na to, že pokud vím, měly by i
> platby mezi bankami být realizovány do čtyřiadvaceti hodin, což teda
> poštovka absolutně nedodržuje, zatímco u Spořky s tím vážně problém není.
> Pavle jaké máte zkušenosti s ovladatelností jejich bankovnictví vy?
> Jejich ochota něco přizpůsobit pro slepce je vážně na bodu mrazu, tedy
> dle mých zkušeností. Třeba to vidíte jinak, proto se ptám.
> S pozdravem Radek Žalud.
> Dne 13. 7. 2015 v 11:26 Rick Wakeman napsal(a):
> Ahoj, samozřejmě nedokončí, jelikož transakce není ověřena SMS klíčem.
> Konkrétně v dané situaci, kdy klíč mi nebyl odeslán se po chvíli změnila
> stránka na Ery a omlouvali se za chybu, ke které došlo v jejich systému.
> Nicméně, nyní jsem se právě odhlásil, znova přihlásil na jejich webu
> internet. bankovnictví a transakci úspěšně zopakoval. SMS klíč již 
> přišel v
> pořádku. Bohužel jak vidno, nic není až tak dokonalé. Pavel
> ----- Original Message -----
> From: "Jindřich Gombos" <gombos.jindrich na seznam.cz>
> To: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Sent: Monday, July 13, 2015 11:16 AM
> Subject: Re: [Fanda] Fwd: SMS, zprávy a e-maily
>
>
> Pavle a dokončí se v takovém případě platba???
> Jindra.
>
> Skype jindra3663
> Icq 488572257
> velikost nožky 44
> ----- Original Message -----
> From: "Rick Wakeman" <Wakeman na seznam.cz>
> To: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Sent: Monday, July 13, 2015 11:07 AM
> Subject: Re: [Fanda] Fwd: SMS, zprávy a e-maily
>
>
> Jen tak pro zajímavost. Asi před deseti minutami mi také nedošel SMS 
> klíč,
> tentokrát u firmy ERA - Poštovní spořitelna. Pavel
> ----- Original Message -----
> From: "estrella" <estrellacz na gmail.com>
> To: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Sent: Monday, July 13, 2015 9:45 AM
> Subject: [Fanda] Fwd: SMS, zprávy a e-maily
>
>
> Zdravím, přeposílám zprávu ze spořitelny
>
>
> -------- Přeposlaná zpráva --------
> Předmět: SMS, zprávy a e-maily
> Datum: Mon, 13 Jul 2015 09:22:10 +0200
> Od: Česká spořitelna <csas na csas.cz>
> Komu: estrellacz na gmail.com
>
>
>
> Vážená paní Lásková,
>
> děkujeme za využití naší klientské schránky.
>
> V ranních hodinách jsme zaznamenali výpadek v zasílání autorizačních SMS
> zpráv u některých operátorů, velmi se omlouváme za snížený uživatelský
> komfort. V tuto chvíli je již vše v pořádku.
>
> Děkujeme za pochopení.
>
> V případě jiných obecných dotazů jsme Vám stále k dispozici.
>
> Se srdečným pozdravem
>
> *Jana Mikulíková*
> Klientské centrum České spořitelny
> Infolinka: 800 207 207
> e-mail: csas na csas.cz <#>
> http://www.csas.cz <#>
>
>
> ____________________________________________________________________________ 
>
> pozn. V případě, že se rozhodnete reagovat na tento e-mail, ponechejte,
> prosím, veškerou dřívější komunikaci.
>
> ----------------------------------------------------------------
> Od: estrellacz na gmail.com
> Odesláno: Po 13.07.2015 06:30:06
> Pro: wwwformulare na csas.cz
> Předmět: SMS, zprávy a e-maily
>
> Klient: Lásková, Petra
> Mobilní telefon: 420728124087
>
> ---------------------------------------------------------------------------- 
>
> ---
>
> Zaslal dne 13.7.2015 6:30:05 z aplikace Internetbanking následující
> zprávu:
> Dobrý den, dnes jsem chtěla ze svého účtu něco zaplatit, nikde kromě
> hesla na účet jsem nic neměnila, mobil a vše jinak mám stejné, ale
> nepřichází mi na mobil autorizační sms kód, abych mohla platbu
> uskutečnit, díky za odpověď.
>
> ---------------------------------------------------------------------------- 
>
> ---
>
>
>
>
>
> ---
> Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je
> aktivní.
> https://www.avast.com/antivirus
>
>
>



Další informace o konferenci Fanda