[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Sobota Srpen 1 17:02:37 CEST 2015

Zdravím,
Co se týče WinMonitoru a Windows 10, Marek Susčík psal v konferenci Oko,
aby uživatelé Winmonitoru neinstalovali Win 10, dokud v ACedesignu
neprověří kompatibilitu systému s WM.
Jarek