[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Srpen 1 13:43:44 CEST 2015

Jirko,
Musíš použít angli, Verzi, která je na stránkách freedomscientific, v
dřívějších buildech se nespustil, video ovladač se asi nějak
nainstaloval, ale..
Vy, co máte starší JF než 15. musíte vše odstranit a dát tam JF 16 a
použít utilitku od Freedomscientific, který vám vše starší odebere. Ti,
co pujdete z Win 7, myslim si, že budete muset JF v 10 přeinstalovat,
používá totiž trošku jiný přístup k videoovladači, ti, co maj Win 8.X
tak sou v poho, nemusej žádnou JF 16. po instalaci 10. přeinstalovávat.