[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Srpen 1 13:40:26 CEST 2015

Nevim, já je provozuju na 8 let starých noteboocích Thinkpad T60 a
Toshiba Satelite U300 obojí teda dovujádra 1,83, resp. 1,5 gHZ, 3 resp.
2 giga ram, 5400 otáčkový disk resp. SSD a vše v poho. Toshibu nechci
vyhazovat, byť jí nejde už monitor ani klávesnice, mám jí hlavně na
testování, než odejde deska, T60 mám jako hlavní stroj s winama.