[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Srpen 1 13:38:24 CEST 2015

Ahoj Jirko,
NVDa jde, ale nevyděste se, taky to píše nekompatibilitu.
Ano nabídka start, šipkou nahoru je seznam všech aplikací, vždy ti to
řekne písmenko např. J a pak jaws zbaleno, není to rozbalené jako to
bylo pod win 8.1.
Systém by měl i méně zabírat, teda aspoň čistý, ale ot nemůžu zatim
ověřit, čistou sem eště nedělal.