[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Sobota Srpen 1 13:27:19 CEST 2015

Ahojky,
já také mám systém na ssd, paralelně s tím mám ještě plotnový disk místo
dvd mechaniky, kde mám pro testování právě nainstalovány Windows 8.1,
ale právě Windows 10 by měly být i daleko rychlejší na ssd discích.
Uvidíme, jakmile mi upgrade přijde, co to udělá. V této souvislosti bych
se zeptal Marka, zda se alespoň Jaws 16.0.2339 (tuším je to poslední
build s cz lokalizací) spustí, či vůbec ne. Jestli se jenom nenačte
video ovladač, či to nějak spadne, s přáním krásného dne
Jiří Stojaník.