[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Sobota Srpen 1 13:11:16 CEST 2015

Ahojky Marťo,
já si to třeba nemyslím, mám notebook Lenovo w530, který jak doufám, mi
vydrží dalších x let, a proto bych byl rád, aby na něm běžel systém co
nejdéle, ale hlavně co nejlépe. A vzhledem k tomu, že dnešní doba
mobilních zařízení, tabletů a ultrabooků nutí Microsoft nemít takové
nároky na hardware, tak si myslím, že klidně se dají v dnešní době pc
používat např. i těch 5 let. Dnes dle mého názoru se výrobci soustředí
hodně na výkon, ale hlavně na úsporné procesory, s pozdravem
Jirka.