[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Srpen 1 12:59:30 CEST 2015

Ahoj,
podpora přece není dostatečně silný argument v době, kdy se elektronika
točí a mění během páru let - asi nikdo nepředpokládá, že budeme dnes
provozovat stejné PC či notebook třeba 10 let, to by šli výrobci na buben...
Mě by spíše zajímalo, co mi jako uživateli PC, pravda 4 roky starého,
desítky přinesou navíc oproti sedmičkám.
Windows 7 mi plně vyhovují, vůbec to není špatný systém, ale spíše mě to
zajímá ze zvědavosti.
Martin.