[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Sobota Srpen 1 12:57:46 CEST 2015

Zdravím,
zatím všichni lidé, s kterými jsem o desítkách mluvil, tvrdí, že je to
perfektní systém, rychlý, nemá takové nároky na disk, kor, pokud máte
ještě např. disk plotnový, tak jej vůbec téměř prý nezatěžuje atd. Já
osobně přejít zkusím, mám jako primární odečítač winmonitor a při
kontrole upgradu mi paradoxně windows vypsaly jedinou nekompatibilní
aplikaci Jaws 15.0, což bylo ale asi pochopitelné, že výrobce tento
systém ještě v této verzi nepodporuje. Winmonitor by snad nemusel mít
problém, zvláštní i je, že Nvda v tom prý taky běží. Takže uvidíme,
osobně do upgradu určitě půjdu, už jenom z toho důvodu, že se vrátila do
windows jakási nabídka start, osmičky se mi moc nelíbily, snad jenom
verze 8.1, kde se dalo lépe pracovat v takové té nabídce všech aplikací,
tam už to bylo trochu lepší. Ale desítky by mohly snad vyhovovat.
Kamarád si je nainstaloval právě na starší počítač s plotnovým diskem a
říkal, že ten chod systému se mu zdá daleko svižnější než sedmičky. Tak
uvidíme, s přáním krásného dne
Jiří Stojaník.
Ps. Přesto, že jsem si je zarezervoval, zatím vůbec upgrade nejde
provést, pořád je tam jenom tlačítko ok, dejte mi vědět, až to bude
připravené.:-D