[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Srpen 1 01:46:44 CEST 2015

To si nemyslim, když si vemeš, win 7 maj podporu do 2020, takže bys
musel kupovat nový OS a win 10. zatim maj podporu do 2025, za
předpokladu, že se to bude updatovat a že to bude zdarma, tak doživotně.