[Fanda] Kam ukládá converter soubory

Radek Seifert seifert na elsa.cvut.cz
Čtvrtek Duben 16 07:32:51 CEST 2015

Dobrý den,

tuším, že právě na této konferenci jsem kdysi nalezl typ na converter videí
z Youtube do MP3, viz

http://www.listentoyoutube.com/

Converter vypadá velice blind friendly, vložil jsem požadované URL, stiskl
"GO", proces byl rychle vyřízen a umožnil mi stisknout tlačítko pro
DOWNLOAD. Ten nejspíš proběhl taky OK, neboť následovalo hlášení "Thanks for
downloading..", či tak podobně. Jenomže kam se soubor stáhl? Na stránce
converteru není uvedena jediná adresa na disk, a pokud hledám v počítači
soubory mp3 uložené "dnes", taky nic. Proběhl jsem ručně a intuitivně složky
jako Download, Dokumenty, Hudba..., celkem asi 30 složek, ale nikde nic, ani
na Ploše není.

Tušíte někdo?

S Díky za odpověď

Radek Seifert