[Fanda] posúvanie zvuku po stereo poli v audacity

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Září 30 15:39:06 CEST 2014

No skrátka že sa nahrávka jedného človeka zduplikuje a zasa spojí tak
aby vznikol dvojhlas a každý hlas by bol v jednom uchu.
Ak to stále nie je jasné tak môžem na súkromo poslať nahrávku nie odomňa.
R.K.
Dňa 30.9.2014 o 14:55 Ondrej Rosik napísal(a):