[Fanda] posúvanie zvuku po stereo poli v audacity

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 30 14:55:42 CEST 2014

Asi nerozumiem čo presne to má spraviť. Ten hlas má byť v oboch kanáloch
rovnaký? Dá sa to k niečomu lepšie prirovnať? pravdepodobne ide asi o
efekt chorus, ten ale v audacity nejako nenachádzam, ale nie som si
istý, či je to naozaj ono.

Dňa 30. 9. 2014 o 13:52 Rastislav Kiss napísal(a):