[Fanda] posúvanie zvuku po stereo poli v audacity

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Září 30 13:52:57 CEST 2014

Zdravím,
Ďakujem za odpoveď to som potreboval. A ešte jeden malý dotaz. Ako
docieliť to že keď mám jednu nahrávku na ktorej je jeden človek tak aby
tento znel ako dvojhlas pri čom jeden hlas z prava a druhý zľava?
R.K.
Dňa 28.9.2014 o 19:02 Ondrej Rosik napísal(a):