[Fanda] Procesory ako si vybra»

Frantiąek Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Září 30 13:44:56 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
Dnes som narazil na problém ľe je toµko vąakovakých typov dvoj a viac jadrových procesorov ľe je veµmi »aľké si vybra». Hlavne by ma zaujímal rozdieµ medzi Dual Core a Core 2 Duo a ako je to pri týchto procesoroch s podporou hyper threadingu a ako sa udávajú frekvencie, či ak napríklad je uvedené, ľe procesor má dve jadrá a frekvenciu 3,5 Ghz tak či je to frekvencia pre jedno jadro alebo pre obä jadrá? Podµa čoho si mám vybera» procesor, teda podµa akých údajov?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom Frantiąek Ollé

Daląí informace o konferenci Fanda