[Fanda] odečítače a AVG

JPurchart jpurchart na volny.cz
Úterý Září 30 12:27:57 CEST 2014

Je to horší a horší.

Jarda Purchart

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Frančáková
Sent: Monday, September 29, 2014 9:29 PM
To: konference fanda
Subject: [Fanda] odečítače a AVG

Dobrý večer fandové,
vím, že se zde dané téma v minulosti probíralo několikrát. Ale přesto se k
němu vrátím ještě jednou. Mám v počítači AVG 2013 a před několika dny mi
zkončila licence. Ale jelikož tato verze není tak přístupná(upovídaná) pro
zcela nevidomé, prošvihla jsem potřebné. Neproběhlo známé zvukové upozornění
o ukončení platnosti dané licence a odečítač J9nečte  text v daném okně na
monitoru. Jakémáte vy sami zkušenosti s vyšší verzí AVG? Je bez zrakové
kontroly přístupnější než verze stávající?V počítači mám WinXP A IE8.
Děkuji všem za případné rady a zkušenosti a omlouvám se za "Hloupé" dotazy
Přeji pěkné dny.
Vlaďka Frančáková