[Fanda] odečítače a AVG

Frančáková v.francakova na email.cz
Pondělí Září 29 21:28:32 CEST 2014

Dobrý večer fandové,
vím, že se zde dané téma v minulosti probíralo několikrát. Ale přesto se k
němu vrátím ještě jednou. Mám v počítači AVG 2013 a před několika dny mi
zkončila licence. Ale jelikož tato verze není tak přístupná(upovídaná) pro
zcela nevidomé, prošvihla jsem potřebné. Neproběhlo známé zvukové upozornění
o ukončení platnosti dané licence a odečítač J9nečte  text v daném okně na
monitoru. Jakémáte vy sami zkušenosti s vyšší verzí AVG? Je bez zrakové
kontroly přístupnější než verze stávající?V počítači mám WinXP A IE8.
Děkuji všem za případné rady a zkušenosti a omlouvám se za "Hloupé" dotazy
Přeji pěkné dny.
Vlaďka Frančáková