[Fanda] Smutocne oznamenie

marek durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Září 29 21:13:51 CEST 2014

Dobrý den, Vidis mne pral ted k narozeninam, protoze skype 3.8 uz je
od zacatku zakazany a ja byl liny si nainstalovat vyssi verzi, kterou
sem spustil az tuto sobotu, tak.. Je to druhy clovek v jednom tejdnu
se kterym sem se dlouho neslysel. Jinak nekdo s tema naramkama nemate
zkusenosti?
29. září 2014, 20:47:17, napsal jste:

> Zdravím,
> výborný nápad. Jinak to je hrozné, každá ztráta dobrého člověka je strašná a
> když si uvědomím, že byl stejně starý, jako já, a že ještě 18. psal na fandu
> příspěvek, mrazí z toho v zádech.
> Juraje jsem znal z jednoho rekondičního pobytu shruba před 7 lety. Bylo to
> velmi pěkné setkání.
> Dominik Rumpík

>>> Vojta.

--