[Fanda] Smutocne oznamenie

Dominik Rumpík drumpik na seznam.cz
Pondělí Září 29 20:47:17 CEST 2014

Zdravím,
výborný nápad. Jinak to je hrozné, každá ztráta dobrého člověka je strašná a
když si uvědomím, že byl stejně starý, jako já, a že ještě 18. psal na fandu
příspěvek, mrazí z toho v zádech.
Juraje jsem znal z jednoho rekondičního pobytu shruba před 7 lety. Bylo to
velmi pěkné setkání.
Dominik Rumpík

-----Původní zpráva-----
From: Marek Durila
Sent: Monday, September 29, 2014 1:31 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Smutocne oznamenie

Asi nikdo osobni zkusenost nemate jak to funguje, je to teda des, ze na
selhani pristroje je zavisly clovek, resp. lidsky zivot, ale jak takova
pumpa funguje? Neni tam neco co by nevidomeho upozornilo bud nejakym pipanim
ci nedal by se tam vingegrovat nejaky hlas, ktery by rekl, ze vam dochazi
inzulin? Proto to pisi sem, protoze si myslim, ze by se dalo to minimalne
propojit s pocitacem ci chytrym telefonem, ktery by dostaval data a v
pripade nejake takove udalosti by vas probudil jako napr.budik.