[Fanda] Smutocne oznamenie

marek durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Září 29 20:31:33 CEST 2014

Dobrý den, To je divne, ono i pichat si inzulin taky neni optimalni.
dnesni stav je, ze se to da propojit s pocitacem a kontrolovat hodnoty
elektronicky? Co treba neni neco jako sou ty ruzne naramky, ktere po
propojeni s chytrymi telefony vam monituruji vse mozne?
29. září 2014, 17:59:06, napsal jste:

> [...]

> ztráta rovnováhy, vyjímečná suchost v ústech. Od tří milimolů níže dochází
> ke ztrátě vědomí a bez pomoci až k úmrtí.
> Hyperglykemie škodí organismu jinak a dlouhodobě, ale pokud není příliš
> vysoká (cca do 30 až 35 milimolů není okamžitě tak nebezpečná, člověk
> neztrácí vědomí a má možnost si aplikovat inzulín).
> -jen o trochu silněji je pípáním oznámeno nedostatek inzulínu, který se
> dodává v podobných ampulkách jako inzulín do mechanických inzulínových per.
> -v té době neměla žádná mě dostupná inzulínová pumpa jakoukoliv možnost

>>> Vojta.

--
S pozdravem,
 marek durila