[Fanda] Smutocne oznamenie

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Září 29 14:20:15 CEST 2014

Dobrý den,

Lehké spočinutí

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899
Skype: honza-jarov

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Marek Durila
Odesláno: 29. září 2014 13:31
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Smutocne oznamenie

Asi nikdo osobni zkusenost nemate jak to funguje, je to teda des, ze na selhani pristroje je zavisly clovek, resp. lidsky zivot, ale jak takova pumpa funguje? Neni tam neco co by nevidomeho upozornilo bud nejakym pipanim ci nedal by se tam vingegrovat nejaky hlas, ktery by rekl, ze vam dochazi inzulin? Proto to pisi sem, protoze si myslim, ze by se dalo to minimalne propojit s pocitacem ci chytrym telefonem, ktery by dostaval data a v pripade nejake takove udalosti by vas probudil jako napr.budik.