[Fanda] Brailovská tlačiareň Index everest pod Win 7

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Září 28 19:10:32 CEST 2014

Pozdravujem,
donieslo sa mi, že pod win 7 už nie je možné cez tlačiareň Index everest
V4 tlačiť normálne cez aplikáciu Winbraille. Dlhšie som nepotreboval nič
tlačiť, takže som od prechodu z xp na 7 problém neriešil. Zdá sa ale, že
opäť budem tlačiareň potrebovať. Otázka teda znie:. Je možné nejakým
spôsobom tlačiť na win 7 z tejto tlačiarne cez Winbraille alebo cez
hocičo iné, pokiaľ možno free príp. niečo, čo ma finančne nezrujnuje?
stačilo by mi, ak by to vedelo tlačiť z txt so Slovenskou tabuľkou,
formátovanie mi momentálne určite chýbať nebude. Pravdupovediac som
zatiaľ v tejto veci neskúšal vôbec nič, žiadne režimi kompatibility,
dostanem sa k tomu asi tak o dva týždne. Ide mi o to, či má vôbec zmysel
to s Winbraillom alebo iným softom pod win 7 skúšať, alebo radšej na
tých pár strán nahodiť tlačiareň do starého stroja, na ktorom je ešte XP.

za rady vopred ďakujem.

     Ondrej