[Fanda] dotaz na firmware

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Neděle Září 28 19:04:42 CEST 2014

Výborně, tak se nehádejme. :o
Není flash, jako flash.
Jsou ofiko flashe, které jsou napr flashe oficiálních firmwarů a pak
jsou neoficiální neschválené flashe na mobily, kdy si flashnu romku
určenou pro českou distribuci na telefon který pro český trh určen není
tudíž předtím neobsahoval češtinu. Hrušky jsou hrušky a TV Nova je TV
Nova. Cs.

--

s pozdravem, Cs.