[Fanda] dotaz na firmware

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Neděle Září 28 19:01:08 CEST 2014

Firmware samozrejme môže riešiť aj nefunkčnosť. Nie však celkovů, ale
napr nekompatibilitu s inými komponentami, sekanie napalovania, pridávať
môže aj funkčnosť s médiami iných výrobcov, s ktorými predtým
napalovačka nefungovala atd...
Záleží,či nekompatibilitu s určitým zariadením, nazveš pridaním novej
funkcie alebo opravou nefunkčnosti obecne.
Mal som napalovačku, kde pri použití médií určitého výrobcu napalovačka
neuzatvárala session a médium bolo navyhodenie. Osobne by som to nazval
nefunkčnosť z dôvodu nekompatibility. Po oprave firmware a aktualizácii
  s týmito médiami už napalovačka fungovala korektne, takže by som to
nazval opravou, pretože napalovačka napalovala aj predtým, len nie stou
danou značkou médií, takže to bola oprava nie nová funkcia. Cs.

--

s pozdravem, Cs.