[Fanda] dotaz na firmware

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Září 28 14:32:18 CEST 2014

Nechci se hádat, ale mám takový dojem, že třeba u mobilů to mnohdy tak
je - jakmile si nahrajete nový firmware v domácím prostředí v záruční
době, tak o ni přijdete, aspoň se to tedy mnohde říká.
Je Pravda, že jsem si kdysi na starém stroji firmware vypalovačky
aktualizoval, ale bylo to již po záruce a stejně se trochu bál, zda se
zadaří, naštěstí to vyšlo.
Martin.