[Fanda] Microsoft ukoncuje podporu starsich verzi Skype

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Neděle Září 28 00:42:30 CEST 2014

já ho taky používám, jinak mi skype nejde dobře ovládat, zvedám hovory,
pokládám, odmítám, zjišťuji stav souborů, měním  si pomocí něho stav
přidávám účastníky do konference, přidržím hovor, a další jeho funkce.
Jen v nové verzi furt žádá o povolení takže jsem se na novou verzi skype
jednoduše vykašlal.
Libor.