[Fanda] Microsoft ukoncuje podporu starsich verzi Skype

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Září 27 21:49:26 CEST 2014

Zdravím.
Je to zvláštní, ale mě tu skypetalking chodí v pohodě s nejnovější verzí
skype jak na sedmičkách, tak i na osm jedničkách a žádné problémy jsem
nezaznamenal. Takže ví Bůh, kde může být u Mirky problém.
Postup byl takový, že jsem nainstaloval skype na čistý počítač a do něj
potom nainstaloval skypetalking, resp nahodil jsem tam instalační verzi
se svým nasstavením z předchozího počítače, takže jsem to udělal jakoby
portable verzi, až na to, že v program files je složka skypetalking a do
své uživatelské složky jsem dal adresář skypetalkingu s uživatelským
nastavením a chodí to dobře.
Možná bych zkusil skype z počítače odinstalovat a to komplet a dát ho
tam zpět a podle mě by to mělo fungovat.
Ale otázka je, jestli se Mirce bude chtít pokusničit.
Toš tolik ode mne.