[Fanda] Microsoft ukoncuje podporu starsich verzi Skype

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Sobota Září 27 11:48:48 CEST 2014

Ahoj! Skypetalking používam tiež, ale tých drístov, čo mi skype vychŕli,
keď ho zapínam, že používam nepodporované aplikácie... No našťastie,
ešte ide... Síce sa mi pár krát stalo, že sa mi skype, z ničohonič,
zasekol, ale hádam to nebude pravidlo. A možno to nakoniec bude
spôsobovať tá nešťastná aktualizácia, o ktorej tu bola tiež reč.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943