[Fanda] Čím skonvertovať zvukové formáty?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Září 27 08:42:05 CEST 2014

Ahoj,
tie zvuky môžu byť inak pokojne aj šifrované. Viem napr, že nástroj BGT,
ktorý sa používa na vývoj hier pre nevidiacich toto umožňuje. Všetky
zvuky sa potom zabalia do nejakeho dat súboru a ten sa zabalí kľúčom,
ktorý je v zdrojovom kóde aplikácie. takto zbalený súbor nemáš šancu
rozbaliť bez zdrojového kódu. ale ak vravíš, že audacity to ako raw
otvorí, potom treba už asi len experimentovať, aké parametre sú v tých
súboroch nastavené.

Dňa 27. 9. 2014 o 7:10 Rastislav Kiss napísal(a):