[Fanda] Čím skonvertova» zvukové formáty?

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Sobota Září 27 07:10:22 CEST 2014

Hej, zvuky sú z pár hier. Premenova» veµmi nepomohlo no keď som nahral
GSF ako nespracované raw dáta do audacity tak som z toho predsa len
niečo dostal. Ďakujem za radu.
R.K.
Dňa 25.9.2014 o 13:35 Ondrej Rosik napísal(a):

Daląí informace o konferenci Fanda