[Fanda] Čím skonvertova» zvukové formáty?

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Sobota Září 27 07:07:46 CEST 2014

Dobrý deň,
skúąal som freemake audio aj video konverter no bohuľiaµ nepodporujú ani
jeden z uvedených formátov ale ináč sú to skvelé konvertori. Asi napíąem
autorom aby pridali FSB podporu.
R.K
Dňa 25.9.2014 o 19:27 zdenek.kaiser na email.cz napísal(a):

Daląí informace o konferenci Fanda