[Fanda] Microsoft ukoncuje podporu starsich verzi Skype

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Září 25 18:07:35 CEST 2014

Zdravím.
K tomuto vláknu jen dodám, že skype už asi rok straší s tím, že brzy
přestanou fungovat se skypem aplikace třetích stran, jako je např.
skypetalking a já tenhle doplněk používám vesele dál a zatím mi vše
funguje k plné spokojenosti.
Takže pokud už někdo kdo třeba skypetalking používal ho odinstaloval v
domění, že už nebude fungovat, tak nechť ho klidně nainstaluje zpátky.
Používám ho sice už naprosto minimálně např. na to zde zmiňované
zjišťování stavu příjmu souboru a k ničemu dalšímu už ho vlastně ani
nepotřebuji, ale i tak se pořád občas hodí. Dá se pořád ještě přes něj
velmi rychle změnit text o náladě nebo jedním soustiskem kláves zjistit
délku právě probíhajícího hovoru, což v nových verzích skype je dosti
nepraktické.
Tak uvidíme, jak dlouho nám ještě skypetalking poběží.
A když tedy funguje ten skypetalking, tak nevidím důvod, proč by neměla
jít rozběhat rovněž miranda.
Ale třeba tomu už mrkvosoft nějak zamezil, kdo ví.
S pozdravem Radek Žalud.