[Fanda] Čím skonvertova» zvukové formáty?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Září 25 13:35:23 CEST 2014

Ahoj,
Zdá sa mi, ľe ide o formáty zvukov, ktoré sú relatívne neątandardné a
pravdepodobne si na ne narazil v nejakej audio hre. Môľeą skúsi»
postupova» takto
Vąetky tri vedia konvertova», pričom najhorąie sa to myslím robí vo VLC,
aspoň ja som teda v tom postupe stratený.

Dňa 25. 9. 2014 o 10:55 Rastislav Kiss napísal(a):

Daląí informace o konferenci Fanda