[Fanda] Novinky Jaws15 a Skype

Čtvrtek Září 25 09:29:30 CEST 2014

Dobré odpoledne Petře,

jméno volajícího je oznamováno rovněž při nastavení úrovně "středně
pokročilý", tedy nejen pro úroveň "začátečník", nicméně při nastavení
na "pokročilý" opravdu oznamováno není -- což předpokládám bude
vlastnost daného skriptu, nadefinovaná jeho autorem, nikoliv závada.
:-)

Co se druhé části včerejšího ranního dotazu týče, zmínka o funkci
JAWSKey+MEZERNÍK, SHIFT+R (Zopakování posledního hlášení) v Novinkách
se týká pouze originálních skriptů pro Skype, vytvářených přímo
Freedom Scientific, jež jsou součástí anglické verze, a v Novinkách
tedy zůstala omylem. V rámci české verze JAWSu je již několik let
dodáván pokročilejší skript, jež vytváří pan Doug Lee (viz
http://www.dlee.org/skype), ve kterém však funkce pro zopakování
posledních hlášení implementována není (nebo ji minimálně neumím najít
:-). Zato však je zde implementováno množství jiných funkcionalit,
jimiž originální skript nedisponuje, proto se zatím v rámci českého
vydání držíme alternativní verze skriptu, byť to znamená nemálo práce
navíc. Chyba v Novinkách byla opravena, děkujeme za upozornění.

Hezký den.

Michal Jungmann
GALOP sro.