[Fanda] Novinky Jaws15 a Skype

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Středa Září 24 19:25:03 CEST 2014

Dobrý den,
tak na tomhle něco asi bude. Nastavil jsem si V rychlých nastaveních -
Jaws+V, jen pro Skype, výřečnost začátečník a Jaws mi opravdu začal hlásit
"Výstraha! Volá ten a ten". Není to úplně stoprocentní, např. v poznámkáči
to funguje zřídka, ale stačí se přepnout do druhého okna, např. jsem tam měl
otevřené dokumenty a tam to funguje dobře. Vypozoroval jsem, že když ani na
třetí zazvonění Jaws nic nehlásí, stačí dát Alt+Tab a ve druhém okně to
hlásí hned na první či druhé zvonění.
Paní Jiřino, zkuste to a dejte vědět, jestli Vám to taky tak funguje.
Vám Petře díky za postřeh a třeba nám k tomu pan Pavlíček napíše víc.
Jiří Stejskal

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Petr Oberreiter
Sent: Wednesday, September 24, 2014 2:56 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Novinky Jaws15 a Skype

Dobrý den,

Pokusím se do diskuze přispět svým poznatkem, JAWS mi ve Skype také jméno
volajícího neoznamoval, pak jsem to konzultoval s někýnm jiným, komu to
oznamovalo a zjistili jsme že máme nastavenu rozdílnou úroveň uživatele a
tak jsem zjistil, že při úrovni pokročilý mi jméno neoznamuje, ale jakmile
jsem nastavil úroveň začátečník, jméno mi to začalo oznamovat. Ale tato
úroveň mi moc nevyhovovala, tak jsem se vrátil k pokročilému, teď zrovna
nemám nikoho s kým bych to mohl znovu vyzkoušet online, ale třeba ostatní
vyzkoušíte a buď ověříte můj poznatek nebo jej vyvrátíte. Možnost Insert
mezera a pak Shift+r jsem vůbec netestoval.

Hezký den,, Petr Oberreiter.